praca sprzedaż Malbork, praca obsługa klienta Malbork, praca kierownik Malbork
- Kierowanie i nadzorowanie pracy Salonu Komfort Łazienki zgodnie z wewnętrznymi standardami.
- Zarządzanie powierzonym kilkuosobowym zespołem pracowników.
- Realizowanie założonych celów sprzedażowych i marżowych.
- Aktywne wsparcie i obsługa klienta.
- Dbanie o zachowanie standardów ekspozycyjnych.
- Ścisła współpraca z Regional Managerem w zakresie funkcjonowania i rozwijania Salonu.
- Budowanie wizerunku salonu oraz dbanie o ekspozycję produktów.
Wymagania
Ma smykałkę do sprzedaży i osobowość lidera, która pozwoli zbudować zespół wybitnych doradców.
Posiada wysoką orientację na potrzeby klienta i przekłada je na standardy obsługi w salonie.
Potrafi motywować i budować zaangażowanie zespołu.
Jest odpowiedzialny, proaktywny, zorientowany na cel.
Chce budować nową jakość obsługi i sprzedaży w branży wyposażenia łazienek.
Ma doświadczenie w pracy w branży łazienkowej/ budowlanej/ instalacyjnej/ home decor.
Rozumie wskaźniki sprzedażowe i potrafi wyciągać z nich wnioski rekomendując konkretne rozwiązania.
Ma min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem.
Oferujemy
Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę.
Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy.
Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia.
Monitorujemy rozwój i wspieramy go – poprzez współpracę z Regional Managerem, spotkania rozwojowe, konferencje itp.
Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki.
Najlepszym przedstawiamy opcje awansu.
Klauzule informacyjne
Aplikuj